8 Şubat 2013 Cuma

Şubat 2013 tarihli Yeni Tiyatro Dergisi 46. sayısı 8 Şubat'ta geldi!

Aylık olarak yayınlanan Yeni Tiyatro Dergisi'nin Şubat 2013 tarihli 46. sayısı, 1 Şubat 2013 tarihinde elimizde olması gerekirken, ne yazık ki, her zaman olduğu gibi, yine ayın birini geçirerek, 8 Şubat 2013 tarihinde ancak elimizde olmuştur. Biz, bu dergiye de reklâm verdiğimiz için, bu derginin tam söz verdiği zamanda, yani her ayın tam birinde yayınlanmasını istiyoruz!... Biz, bu dergiye de reklâm verirken, verdiğimiz reklâmın parasını halktan ve tüyü bitmemiş yetimden alınan Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanlığı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile Kocaeli Büyükşehir Belediyesi bütçelerinden değil, kendi emeğimizden artırıp, kendi cebimizden verdiğimiz için, her ne kadar bu derginin yöneticisi Erbil Göktaş'ın çok şirin ve oldukça sevimli bir kişi olma hâlini müsbet hânemize yazmış olsak da, LİNÇ KAMPANYASI için imza verecek kadar alçalmayan bu derginin yöneticilerini bile, içimiz kan ağlayarak çok sert bir biçimde eleştirmeyi göze alıyoruz. Sözün özü: Benim adım K. Lemi Bilgin, Hilmi Zafer Şahin ve Veysel Sami Berikan olmadığı için, ben, karşımdaki LİNÇÇİ olacak kadar alçalmamış bir kişi de olsa, Erbil Göktaş'ın şahsında Yeni Tiyatro Dergisi'nin periyodlarını sorgulamaya tabii ki devam edeceğim. Çünkü ben, yineliyorum, bütçemi, halkın ve tüyü bitmemiş yetimin verdiği vergilerle beslemiyorum. LİNÇÇİ dergileri zâten eleştiriyorum!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız:


Erbil Göktaş'ın bize gönderdiği dergi kapak fotoğrafını sunuyoruz!

LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından www.tiyatronline.com sitesinin sahibi Enver Başar'la bu sitenin editörü LİNÇÇİ Yaşam Kaya, Yeni Tiyatro Dergisi'nin Şubat 2013 tarihli 46. sayısını ellerine alıp, bütün sayfalarını iyice okuyarak tam kavradılar mı?


Göktaş'ın e-postasını zamansızlık nedeniyle okumadan sunuyoruz